OVACOPI #4 - Oslavili jsme první narozeniny
V pátek 1. listopadu proběhlo čtvrté, tentokrát výroční setkání OVACOPI. Narozeniny jsme slavili ve velkém stylu v nových prostorech Podnikatelského inkubátoru. Ten praskal ve švech, jelikož jsme přivítali přes sto z vás, tedy největší počet návštěvníků za celou uplynulou sezónu.
Martin Šauer - Hledání ztraceného copywritera: boj na život a na smrt
Martin Šauer, copywriter na volné noze, poslední 4 roky každý den ve své slovotepecké dílně neúnavně vyťukává slova, věty a odstavce, které čtenáře okouzlí a přesvědčí k akci. Nedostudovaný ajťák, neúnavný karatista a milovník příběhů. Nejen o copywritingu a internetovém marketingu píše na www.slovotepec.cz. Ve své přednášce Martin přednesl pár tipů, jak na hledání copywritera, jak s ním komunikovat a jak dobrou práci ohodnotit.
Jana Leitnerová - Copywriting & PR aneb Slovo dalo slovo, a to slovo prodalo!
Druhá na řadu přišla Jana Leitnerová. Ta se pohybuje v oblasti public relations a copywritingu. Její domácí hřiště je online, ale rozumí si i s papírem. Aktuálně ve službách Socialbakers a mnoha dalších zajímavých projektů. Svůj příspěvek Jana stavěla na vlastním prožitém prolínání copywritingu a PR v praxi. Řeč byla také o kvalitním obsahu, který se netýká pouze textu.
Workshop: Rostislav Kocman – Zákazník nebo klient?
Souběžně s Janou probíhal workshop Rosti Kocmana týkající se komunikace mezi zákazníkem a klientem. Rosťa byl v posledních třech letech PR manažerem Air Bank a mBank. Předtím se sedm let živil komunikací a PR v různých agenturách pro mnoho zajímavých značek a firem. Ještě předtím napsal pár tisíc článků jako odborný novinář. Workshop se nesl v duchu příjemné konzultace a zaměřil se na téma jednotné komunikace ve firmě. Návštěvníci dostali tipy, jak na to, aby reklamština, právničtina, tisková zpráva, příspěvky na firemní blogu i tweety působily příjemně a mluvily jedním jazykem a přitom řekly správně vše, co je potřeba.
Karel Novotný – Jak se jako copywriter prodat
Poslední narozeninový řečník byl opravdovou třešničkou na dortu. Přivítali jsme Karla Novotného, specialistu na značky. Karel se v tomto prostředí pohybuje už 15 let a ví, jak značky fungují, co musíte udělat, aby uspěla i ta vaše. A hlavně, jak se prodat a nepodceňovat. Karel nám vysvětlil výhody extroverze a introverze, kladl důraz na poznání sebe sama a přinutil každého z nás přemýšlet nad svou značkou či byznysem.
Kromě přednáškového programu na narozeninovém OVACOPI zazněla také přednáška organizátorky Květoslavy Liškové o roku s OVACOPI a milnících, které se za uplynulou sezónu udály. Vedle toho vystoupil také Jan Linhart, který představil svůj nový projekt copywriting.cz, platformu spojující copywritery a inzerenty. Nakonec se jedlo a pilo, slavilo do ranních hodin! Sfoukli jsme svíčky, rozkrojili narozeninový dort a připili si na druhou sezónu. Ať žije OVACOPI!
Poděkování partnerům a sponzorům
OVACOPI #4 bylo tradičně příjemné setkání a realizovalo se i díky partnerům Netdevelo s.r.o., Janu Linhartovi a projektu copywriting.cz, Podnikatelskému inkubátoru, skvělému grafikovi Františkovi Burdovi, skalního webmastera a specialistovi na FB marketing Davida Lörincze a obrovský dík patří i Jankovi Vančurovi a jeho továrně na placky Bad Gees.
Ještě jednou mockrát děkuji za vaši účast, doufám, že jste si narozeniny užili stejně dobře jako já a už teď se těšte na jaro, kdy se opět potkáme!